Page Is Under Construction!

SORRY

This page is under renovation until the end of the semester.
For better viewing,please use Mozilla Firefox 3.8 and above and a widescreen monitor

Pages

Friday, August 28, 2009

Jeng3


huk3..test2..


Hmm..korang mesti tertanya-tanya...kenapa pic kumpulan ni ada kat blog aku ni?

Hee..sebenarnya,mereka ini band kegemaran aku..sebuah band yg berasal dari negara Eropah iaitu Britain...

Tak lain tak bukan iaitu kumpulan yang dikenali sebagai MUSE

Band ini diketuai oleh Matthew Bellamy(vokalis,gitaris,pianoist dan sama waktu dengannya.Dia seorang yang amat kreatif dalam bidang yang diceburinya.Lirik yang dihasilkan mempunyai makna yang tersendiri.

Aku dah mula mengarut..LOL..disebabkan mereka,aku dah boleh main gitar...


tengok2..haha..sebenarnya,aku nak bagitau tu je...hee
:P(ni pun gitar member)

No comments:

Post a Comment