Page Is Under Construction!

SORRY

This page is under renovation until the end of the semester.
For better viewing,please use Mozilla Firefox 3.8 and above and a widescreen monitor

Pages

Monday, October 12, 2009

XpressMusic

heee..
heee...

heee...
heee...
heee...
nokia 5630 XpressMusic...

Ak da beli lah!....xactly rupa n warna nie!..
bess woo...hooo..heee...
ngee..aku tertarik dengan model2 xpressmusic ni sejak model 5300 XM..
aku dah pakai pon enset nie...enset screen besar pertama aku..
tp..pakai setahun je..sbb model 5630 XM dah keluar...
thnx oi mirul sbb recommendkn enset nie..
arigatou!

Sunday, October 4, 2009

Concentration!

merujuk perkara diatas..uh,cam nak buat surat rasmi la pulak!

mesti korang penah dengan word tuh waktu subjek kimia kan..makin pekat makin kuat!

tu la aku cuba buat untuk menghadapi SPM!

tggl 3 sbjek ak perlu kuasai!
-Addmath(Top Piority!)
-Kimia
-Fizik..

dgn concentration yang lebih,insya-Allah..dalam beberapa hari,aku dpat menguasainya dgn mudah!

ganbatte kudasai!
-pray for my success!(aku da kaya nanti aku blanja lah korang..):P