Page Is Under Construction!

SORRY

This page is under renovation until the end of the semester.
For better viewing,please use Mozilla Firefox 3.8 and above and a widescreen monitor

Pages

Sunday, September 26, 2010

Fainaru X-am

hey guys...lama giler tak update blog...
tak tahu nk update ape..heish..lately tiap2 petang asyik hujan je..baju pon terpakse letak bwh kipas....

+ dgn persiapan tok X-am...lg 2 minggu je beb...harap2 boleh jwb dgn tenang...

korang,doakn ak berjaya ok...

Friday, September 17, 2010

Raye?










adoi..sibuk lah raye...walaupun cuti 2 mggu..tp masa tu sekejap..

kepada yang rumahnya tak dikunjungi,mohon ampun dan maaf,terutamanya Noor Adilah Yusof.
mintak maaf sgt2...kepada kakaknya juga,sory ye...kepada spupunya nur hanisah juga saya memohon ampun dan maaf kerana tidak dapat mengunjungi rumah kalian semua..insya-Allah,
tahun dpan kita dapat bertemu..

-sedihnya....asssignment byk..ta siap,xam lg.. wess.....

mood - kacau

Tuesday, September 7, 2010

Seronoknye

Ntah la..mula2..rasanye mcm xsuka je uniten nih...
hati tetap berkeras nak sambung engineering...apabila sudah melangkah masuk ke Uniten,
baru ku sedar bahawa aku tidak mengambil langkah yg salah tp sebaliknye..

2 3 kali ku berfikir apabila hendak memasuki Uniten..dengan bayaran yg mahal.Aku fikirkn akan
keluarga ku yg akan bersusah payah untuk mencari rezeki bagi menampung yuran dan perbelanjaan harian ak di Uniten..tetapi mereka tetap mahu ku belajar di Uniten dan usah fikirkn tentang perbelanjaan dan tumpukan pada pelajaran.

Walaupun ku tidak terfikir untuk mengambil kursus ini,tp ku mendapat tahu bahawa kursus ini sgt mudah walaupun ianya foundation.Dan ku mula berasa seronok blajar seperti skarang dan sudah fokus untuk berjaya.

Banyak lg yg ingin ku luahkn disini akan tetapi mungkin pembacanya akan bosan membace menjela jela panjang nye...smpai disini sahaje lah...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN

P/S : Tirot,aku nak belajar bahasa kau dengan mendalam boleh x?haha